Circuit Theory




-Αυτό το βαθύ dub που υπάρχει στα κομμάτια σου μου θυμίζει έναν παλμό της καρδιάς. Μου δίνει την εντύπωση ότι όλα συμβαίνουν μέσα σε έναν οργανισμό – τον δικό σου, όπου ακούμε την καρδιά, ακούμε τη ζωή να συμβαίνει με μικρούς ηλεκτρονικούς ήχους, τριγμούς, bleeps, σαν να είναι οι σκέψεις και οι αντιδράσεις σου. Είναι μία εξωστρεφής μουσική αυτή που κάνεις;
-Α...πολύ μου αρέσει όπως το θέτεις και το αισθάνεσαι βασικά. Ναι είναι σαν να "ακούς"  έναν ζωντανό οργανισμό, μόνο που από ένα σημείο ξεφεύγει πια από εμένα και συνδέεται η όλη αυτή αλήθεια και με το υπόλοιπο σώμα μου το οποίο είναι, όλα τα θαυμαστά της δημιουργίας. Για να το πω και λίγο πιο συγκεκριμένα, είναι λες και ανασαίνω ταυτόχρονα με τα βουνά, τα ποτάμια, μαζί με το χορτάρι, κι αυτό ανοίγει αν μπεις μέσα του κι άλλο και, ανασαίνω μαζί με την ανάσα του σύμπαντος. Ανασαίνω στα πόδια του Θεού.

 απο την συνέντευξη του Μιχαλη Δελτα στον Γιαννη Νενε στην Athens Voice.
ολοκληρη η συνεντευκη ΕΔΩ.



Comments