A photo posted by Μιχάλης Έψιλον (@mihalisepsilon) on



A photo posted by Μιχάλης Έψιλον (@mihalisepsilon) on


A photo posted by Μιχάλης Έψιλον (@mihalisepsilon) on


χαμενος στο reworks.σαββατο βραδυ δυτικα της πολης.κοσμος πολυς,πηγαινοερχεται στα stages του μυλου. επιμονα beats μπερδευονται στην ζεστη νυχτα.
χορος,ιδρωτας,μπυρες.

σταση πρωτη.λαρι γκας.ενας μουσικoστροβιλος της ελληνικης sampledelica.εκστατικοι εξωτικοι ρυθμοι,μαυρος πυρετος,ηλεκτρονικος παροξυσμος.απολαυστικη,σχεδον σοκαριστικη εμφανιση.μια εξαντλητικη μαχη του λαρι με δαιμονες μουσικους,προσωπικους..

σταση δευτερη.gus gus. για μενα αυτη η κολεκτιβα τελειωσε με την αποχωρηση της απο την 4ad.
κραταω το polydistortion, ενα αγαπημενο προσωπικο soundtrack των 90ς

σταση τριτη.whomadewho.παιρνω μια μικρη γευση  απο το θριαμβευτικο (αν κρινω απο τις αντιδρασεις του κοσμου) τους φιναλε.εγω παντως ειμαι εκτος φασης.

σταση τεταρτη.kiasmos.καθομαι με ανυπομονησια μπροστα στη μπαρα της σκηνης.περιμενοντας το λαιβ.διπλα μου ενας ισπανος με βενταλια μου λεει ποσο γαμημενα αγαπαει τους kiasmos.η ωρα πλησιαζει και ο janus εμφανιζεται στο stage  μποστα σε δυο cd players και ενα laptop.απογοητευση.χλιαρη χορευτικη ηλεκτρονικα.αφηνω τον ισπανο να χορευει με το dj set των kiasmos.

σταση πεμπτη.bar

σταση εκτη.φανταστικοι ηχοι.τεκνο σφυροκοπημα.και παλι εκτος φασης

σταση εβδομη.gioumourtzina live.ενα παραξενο μουσικο μειγμα φτιαγμενο απο ετεροκλητα ''υλικα''.
ποστ πανκ,ταινιες τρομου των 70ς,κομικς,tv games,ντισκο.η εμφανιση ειναι υποτονικη.η ωρα περασμενη.

ενα τελευταιο ποτο πριν την αποχωρηση.
ο μεγαλος αποχαιρετισμος
μου στο reworks.....


Comments