Inner City Light


''Σήμερα κυκλοφορεί το νέο μου album "Inner City Light" από την Cold Tear Records στη Λιθουανία. Είμαι πολύ χαρούμενος δε σας το κρύβω, αφού είχα να βγάλω ολοκληρωμένο δίσκο σχεδόν μια πενταετία.
Νιώθω ευγνώμων για όλα όσα συνέβησαν αυτά τα χρόνια κι ας ήταν άγρια και δύσκολα, μου πήραν και μου έδωσαν κι αυτό λέγεται Συμπαντική σοφία.
Ο δίσκος περιέχει χιλιομετρικές εμπειρίες μεταξύ Αθήνας Βερολίνου,πρόσωπα που μπήκαν στη ζωή μου αλλά και έκλεισαν κύκλους,ανθρώπους που αγαπώ και γεγονότα που δε θα ξεχάσω ποτέ.
Η Techno μουσική γειώνει την παράνοια του πολιτισμού μας και εγώ ως διάμεσος -μουσικός είμαι εδώ απεσταλμένος για να φέρνω νέες συχνότητες φωτός με όλα μου τα στραβά και τα όμορφα.
Το Inner City Light είναι το κρυμμένο Φως της πόλης.
Θα με τιμήσουν όσοι το αγοράσουν, είναι δείγμα ανταπόδωσης της αγάπης και της όλης διαδικασίας.
Καλή ακρόαση!
Μιχάλης Δέλτα''

Comments