1992-2012 Στέρεο Νόβα


Ξαναμετράω τα χρόνια
1992,
1993,
1994,
......
Ναι είναι σωστά !
Είκοσι  χρόνια
Iούνιος 1992 - Ιούνιος 2012
-----
H γνωριμία έρχεται λιγο μετά και έχει τη δικιά της ιστορία (καλοκαίρι 93)
-----
Ξαναβάζω το δίσκο στο πικ απ.
Ξανακοιτάω το οπισθόφυλο,τους στίχους στη πίσω πλευρά,τα ευχαριστήρια.
Νοσταλγία και ευγνωμοσύνη.

Ο ήχος της βελόνας στο φθαρμένο βινύλιο συναντάει την θαμπή μελωδία του αστραλόν.
Η φωνή του Κάπα Βήτα.

Μπορεις να δεις καθαρα τωρα απ'αυτο το λοφο,ενα τετραγωνο αυτου του κοσμου,ενα αεροπλανο στο χλωμο ουρανο.Θελω να φυλαξω αυτες τις εικονες,αυτες τις λεξεις μεσα σου...

Σχεδόν όλο το σύμπαν των Στερεο Νοβα σε 5-6 αράδες
Η ζωή μας, η απόδραση, η ποίηση και η αγάπη

Ασφυκτικά υπνδωμάτια άχαρων πολυκατοικιών, ραδιόφωνο, φτηνά στερεοφωνικά,περιοδικά, κάποια βιβλία.
Νύχτες σε μπαρ και ντισκοτέκ, χορός και συναισθηματική πίκρα.
Αυτιά ανοιχτά, βλέμματα στο εξωτερικό , οι μουσικές πλέον ένα ,το ροκ κουρασμένο αναστάτωνε τις στιγμές που έπρεπε ,το ραπ σάρωνε με το θυμό  και τον τσαμπουκά του , η τέκνο
έδινε ρυθμό στην άχαρη πραγματικότητα.
Η μουσική των Στερεο Νοβα πάτησε πάνω στα παραπάνω,μίλησε κατευθείαν μέσα μας.
Οι λέξεις τους έδωσαν χρώμα στα όνειρα μας, φως στις αγωνίες μας, δύναμη για ν'αντιμετωπίσουμε την αγάπη.
Είκοσι χρόνια αργότερα ο δικος αυτος εξακολουθεί να δινει άγαπη  για να πετάξουμε,
να δίνει χαρά σ'οσους πονάνε,
σε όσους δεν βρίσκουν αιτία να γελάνε.
Ναι σ'εμας μιλάνε
Να φύγουμε μαζί
Γιατί είναι κυριακή πρωί,Kυριακή πρωί....


....Τότε είμασταν οι Bobby Blast.Ήταν ουσιαστικά η αρχή αυτού που θέλαμε να κάνουμε .Φτιάχναμε λούπες, ήχους που προετοιμάζαμε σε μαγνητόφωνο, και όλα αυτά τα επαναλαμβάναμε. Δεν είχαμε sampler.Όλα αυτά τα επαναλαμβάναμε με το Viscount.οι Bobby Blast έφτιαξαν ένα demo,γύρω στα 1990-1991.Ηταν, η instrumental μορφή αυτού που μετά έγινε Στέρεο Νόβα.

Το πρώτο track ήταν η Ευδοκία. Φτιαγμένο με τον τρόπο που περιγράφτηκε πιο πάνω, είχε διάρκεια 20 λεπτά. Ήταν επηρεασμένο από την ταινία του Α. Δαμιανού και τα εργοστάσια της περιοχής. Μετά ήρθε το Κλεμμένο Ποδήλατο. Αυτό ηχογραφήθηκε σε 8-καναλο του Γιώργου Παπαδάκη, απ’τους Άβατον. Ύστερα, έφτιαξαν τον Εξώστη και μερικά άλλα που αποτέλεσαν το πρώτο Στέρεο Νόβα demo

Το πήγαμε παντού. Δεν άρεσε σε κανέναν απ’ τους υπεύθυνους  Η δικαιολογία ήταν ότι ήταν αντιεμπορικό. Δεν υπήρχε ρεφραίν, δεν μπορούσε να τραγουδηθεί απ’τη μάζα.

Μέχρι που η Wipe Out, έδωσε το ΟΚ για την κυκλοφορία του δίσκου .Ουσιαστικά , τα μισά χρήματα μπήκαν απ’το group.Πάντως το παρθενικό Lp ήταν γεγονός. Ήταν Ιούνης 1992.Το εξώφυλλο λιτό, περίεργο, σχεδόν χειροποίητο. Στο πίσω μέρος ήταν τυπωμένοι οι στίχοι, διάφορα θετικά σύμβολα και οι δημιουργοί του.
Ακόμα και σήμερα το LP αυτό, αποπνέει μια ανανεωτική δύναμη στον ελληνικό μουσικό χώρο. Για πρώτη φορά, στη δεκαετία του ΄90, στίχοι με έντονα συναισθήματα, νοσταλγία, οργή, στίχοι ποιητικοί, απαγγέλλονταν με ένα ιδιότυπο rapping, έχοντας από κάτω μια ζεστή, ρυθμική αναλογική ηλεκτρονική μουσική που παράπεμπε στο rap, στο house και στο techno.Η ηχογράφηση και η όλη παράγωγη ήταν low –budget, μουντή, αγυάλιστη, αλλά αποτελεσματική. Ήδη οι ζωές μας είχαν αποκτήσει μια δικιά τους φωνή για τα 90ς.Κατι μοναδικό, κάτι πρωτοποριακό, ύστερα απ’τα lps της Λένας Πλάτωνος. Τα παιδιά , με μοναδικό τρόπο πιάνουν τα μηνύματα της εποχής και των ψυχών τους. Κάπου βρίσκεσαι και ‘συ εκεί. Ένα απ’τα πιο σημαντικά Lp της Ελληνικής και Παγκόσμιας σκηνής για τη δεκαετία…

Ουσιαστικά το πρώτο lp έγινε με τους σαμπλαρισμένους ήχους του Viscount, γιατί αυτό το μπαούλο ήταν βαρύ και δεν είχε πρωτόκολλο Midi. Ο Coti K.έκανε τον προγραμματισμό και από τότε είναι αναπόσπαστο μέλος του group.Μας έχει βοηθήσει και συμπαρασταθεί σε πολύ δύσκολες στιγμές και με το πέρασμα του χρόνου γίναμε ακόμα πιο πολύ φίλοι. Εκείνη η εποχή, ήταν πολύ φωτεινή για μας. Μέσα στα έντονα βιοποριστικά προβλήματα μας, η μουσική μας ήταν η πιο μεγάλη αναπνοή.....

(Αποσπασμα απο το Ένθετο του Περιοδικου Voice  ''Μηνύματα απ'τους Δυτικούς Αστερισμούς - Στέρεο Νόβα." - Κειμενο Χρήστος Μίχος - 1997)


 Στην αρχή ήμασταν δύο άτομα, ο Κωνσταντίνος και ο Μιχάλης.
Παίζαμε με έναν παλιό αναλογικό συνθετητή. Το πρώτο μας demo ήταν αποκλειστικά acid tracks χωρίς ραπ. Τότε λεγόμασταν Bobby Blast. Το 1991 είχα γράψει τα κομμάτια για τον πρώτο δίσκο των Στέρεο Νόβα.
Ήμουν μόνος μου όταν ξεκίνησα και στα μισά των εγγραφών πρότεινα στον Μιχάλη να έρθει μαζί μου. Το πρώτο τραγούδι που ηχογραφήθηκε για τον δίσκο ήταν το Κλεμμένο ποδήλατο. Η πρώτη του μείξη έγινε στο στούντιο των ’βατον με τον Γιάννη Παπαδάκη. Θυμάμαι ότι για να αντεπεξέλθω στα έξοδα παραγωγής έκανα τρεις δουλειές. Οι στίχοι ήταν σκόρπιοι εδώ κι εκεί, όπως και η μουσική. Το άλμπουμ ηχογραφήθηκε στο στούντιο Praxis με ηχολήπτη τον Coti K. Γράφαμε συνήθως νυχτερινές ώρες λόγω δουλειάς και θυμάμαι ότι είχαμε πολύ όμορφα. Ήταν το ξεκίνημα μιας νέας εποχής. Η χάουζ ανθούσε δειλά δειλά σε δύο-τρία στέκια της Αθήνας, ενώ το χιπ χοπ παιζόταν αραιά και πού σαν κάτι περίεργο. Νομίζω πως ήμασταν οι πρώτοι εκείνη την εποχή που μιλούσαν και ράπαραν ακατάπαυστα πάνω στους ρυθμούς. Κάναμε χιλιάδες όνειρα και αισθανόμουν πολύ ελεύθερος γιατί βουτούσα συνεχώς και ερχόμουν σε σύγκρουση με φόρμες χωρίς να με νοιάζει αν θα βγω τσαλακωμένοςαπ'την όλη υπόθεση.
Με τον Μιχάλη μοιραστήκαμε τη σύνθεση σε κάποια κομμάτια και γράψαμε και δύο ξεχωριστά, ο Μιχάλης το Ζέον κι εγώ το Vox populi. Ηχογραφούσαμε αναλογικά σε μπομπίνες Ampex και το τελικό υλικό το μεταφέραμε σε dat για την κοπή. Ο προγραμματισμός έγινε σ'ένα μικρό Atari που είχε ο Coti στο στούντιο. Το preproduction κατά περίεργο τρόπο γινόταν σπίτι με κασετόφωνα όπου παίζαμε ζωντανά τους ήχους. Εκτός από τα samplings, χρησιμοποιήθηκαν για ήχους ένα Casiotone των 5.000 δρχ. τότε, το Wavestation της Korg, το Kurzweil, ένα αρμόνιο Yamaha και μια μελόντικα. Το Αστραλον ήταν ένα παλιό κομμάτι που είχα ηχογραφήσει με τη Νατάσσα Καρβούνη στην ταράτσα του σπιτιού της το 1987. Πήρα την κασέτα, πήγα στον Coti και του λέω "έτσι θ'ανοίξει ο δίσκος". Περάσαμε τον ήχο της κασέτας από την κονσόλα, βάλαμε λίγο χώρο και είπα τα λόγια από πάνω: "Μπορείς να δεις καθαρά τώρα...".
Έτσι ξεκίνησε η ιστορία των Στέρεο Νόβα. Με μια διάθεση να δούμε καθαρά κάποια πράγματα με τα αθώα μάτια που μπορεί να έχουν οι νέοι. Αθωότητα, οργή, όνειρα, επιπολαιότητα, όλα αυτά που φτιάχνουν το σώμα και τη συνείδηση. ’νθρωποι που δεν τους ενδιέφερε ποτέ να σταθούν επαγγελματικά μέσα στα μουσικά δρώμενα. Ο πρώτος δίσκος ήταν ένα πείραμα και νομίζω πως αυτό διατηρήθηκε ως και το τελευταίο άλμπουμ των Στέρεο Νόβα, το Βιταμίνα Τεκ. Το εξώφυλλο το είχα φτιάξει σ'ένα ατελιέ περιοδικού με τη φίλη μου Χριστίνα. Ως το 1994 υπήρχε μόνο η έκδοση σε βινύλιο. "Νονός" του συγκροτήματος ο Στάθης Τσαγκαρουσιάνος, ο οποίος πρωτοέγραψε για το άλμπουμ στη στήλη "Επιλογές" της Ελευθεροτυπίας. Θυμάμαι ήταν Ιούνιος, όταν βγήκε τα χαράματα της Κυριακής η εφημερίδα γυρνούσαμε από κλάμπινγκ στην Ομόνοια και φωνάζαμε απ' τη χαρά μας.
Εκείνο το καλοκαίρι φτιάξαμε και το πρώτο μας βιντεοκλίπ, Ηλίθια αστεία, σε στούντιο ιδιωτικού καναλιού. Ήταν όλο blue box και εμείς χορεύαμε μπροστά σαν χαζοί. Πλάκα είχε. Έγινε μέσα σε δύο ώρες. Η πρώτη μας συνέντευξη ήταν στο περιοδικό του ’ρη Δαβαράκη Πρόσωπα και η πρώτη ραδιοφωνική συνέντευξη στον Rock FM με τον Γιάννη Γιακουμάκη, που του άρεσαν τα Προάστια και ο Εξώστης. Νομίζω ότι το χιτ του άλμπουμ ήταν ο Εξώστης. Ένα τραγούδι που έγραψα για έναν φίλο μου που χάθηκε το καλοκαίρι του 1985, την εποχή που οι Smiths είχαν βγάλει το άλμπουμ The Queen is Dead. Οι φαν των Στέρεο Νόβα βρήκαν στο τραγούδι αυτό ένα κομμάτι από τον εαυτό τους. Ήταν σαν ύμνος για τη δεκαετία του '80 που είχε σβήσει πια και έπαιρνε μαζί της τα πιο τρελά μας όνειρα. Ο αντίποδας για αυτά που συνέβαιναν στα κλαμπ της Αθήνας. Ένα κομμάτι που ξεκινούσε σαν διαμαρτυρία και κατέληγε στις τυχαίες μικρές σχέσεις που είχαν οι κλάμπερς της εποχής. Το πρώτο τηλεοπτικό αφιέρωμα στην κρατική τηλεόραση ήταν στην εκπομπή του Αργύρη Ζήλου. Η πρώτη μας συναυλία έγινε στο "Καφέ Παράσταση" της Βαλτετσίου το φθινόπωρο του '92, όπου παίξαμε δύο βράδια και ήταν κατάμεστο. Χαιρόμασταν που υπήρχε ανταπόκριση. Η αφίσα είχε τοιχοκολληθεί στα Εξάρχεια μόνο, με τον Πιέρ Πάολο Παζολίνι ενώ πάνω ψηλά έγραφε με χοντρά γράμματα "Στέρεο Νόβα". Αναρωτιέμαι ακόμη τι ήταν αυτό που παρακίνησε εκείνα τα παιδιά να έρθουν να μας ακούσουν - ήμασταν τόσο άγνωστοι. Σαν να βρισκόμασταν ανάμεσα στον αποσυντονισμό και στον προγραμματισμό. Ακόμη έχω στο σπίτι τις δύο μπομπίνες που μου έδωσε ο Coti όταν τελείωσαν οι ηχογραφήσεις. Συχνά μου λέει: "Πρέπει να τις γυρίσεις κάποτε γιατί μπορεί να χαλάσουν". Δεν τις γύρισα ποτέ, μπορεί να είναι και κατεστραμμένες τώρα πια. Δεν ξέρω καν αν μου ανήκουν, γιατί δεν τις πέταξα, ανώ τις κουβαλάω από διαμέρισμα σε διαμέρισμα. Μου θυμίζουν τη χαμένη βέσπα του Στάθη. Όλοι κάνουμε τις βόλτες μας κάποια στιγμή.

(Περιοδικό "Δίφωνο", τεύχος 47, Αύγουστος 1999 - Κείμενο Κ.Βήτα)



...'Ωστε είστε μαζί από το 1986 αλλά ηχογραφείτε από το 1990...
Ποιο ήταν το πρώτο πράγμα που κάνατε μαζί;

Κ.: Η "Ευδοκία". 'Ηταν το έναυσμα για να πούμε ότι θα κάνουμε κάτι δισκογραφικά.
Μ.: Παλιότερα, κάθε μέρα μαζευόμασταν τα μεσημέρια στο σπίτι τού Κώστα, εγώ πήγαινα κι έπαιρνα δύο κατσαρόλες από μέσα, ένα τύμπανο που είχε, κάτι πηρούνια, κι ένα Casio τόσο μικρό, ο Αντώνης είχε μια κιθάρα κι έβγαινε ένα πράγμα "κλείστε τα αυτιά σας". Για ένα δύο χρόνια γινόταν αυτό. Είχε πλάκα. Μέχρι που κάποια στιγμή δουλέψαμε, πήραμε κάποια μηχανήματα...
Κ.: ...Και ούτε καν. Στον πρώτο δίσκο δεν είχαμε μηχανήματα. 'Ολοι οι ήχοι τού πρώτου δίσκου βγήκαν μέσα από ένα αρμόνιο. Ούτε καν synthesizer. Βάλαμε μετά ήχους από άλλα μηχανήματα.

Την "Ευδοκία" δηλαδή πώς την γράψατε; Είπατε, "τώρα θα γράψουμε το πρώτο μας τραγούδι";

Κ.: 'Οχι, όχι. Φτιάχναμε κάποιες λούπες, γιατί δεν είχαμε samplers. Τις γράφαμε στα κασετόφωνα κι είχαμε την τάδε λούπα και στήναμε ολόκληρα κομμάτια πάνω σ' αυτές τις λούπες. Φτιάχναμε σχέδια, βάζαμε ήχους σε πολύ πρωτόγονη μορφή... Τότε το συγκρότημα λεγόταν Bobby Blast. Είχαμε φτιάξει ένα πράγμα, σαν acid ήταν, είχαμε κι ένα παλιό synthi-μπαούλο κι έβγαζε αυτό κάτι περίεργους ήχους. Κι είπαμε θα κάνουμε ένα δίσκο με αυτά. 'Ετσι όπως είναι τώρα, σ' αυτή τη φάση.
Μ.: Αυτό ήταν η αρχή. Μετά ο Κώστας έγραψε κάποια κομμάτια, κάποιους στίχους. Τα δούλεψε λίγο σα βάσεις για κάποια κομμάτια, ο Αντώνης ήταν ακόμη φαντάρος τότε. Ψάχνοντας για δύο χρόνια συνεχώς για εταιρία, κατέληξε να βρει τη Wipe Out που δέχτηκε να το βγάλει αλλά με δική μας παραγωγή. Αυτό έγινε σε γρήγορους ρυθμούς γενικά.

Κώστα, οι στίχοι που έγραψες ήταν ειδικά για να βγάλεις το δίσκο ή ήταν ποιήματά σου που είχαν προηγηθεί;

Κ.: Από τη στιγμή που αποφασίσαμε να βγάλουμε ένα δίσκο, ήδη είχαμε κάποια πράγματα, κάποιους στίχους. Απλά κάθησα μετά και τους δούλεψα. 'Ηταν σκόρπια πράγματα από δω κι από κει, σα σημειώσεις που τις πήρα και τις "έστρωσα".

( Ποπ & Ροκ, τεύχος 199, Ιούλιος 1995 - Συνέντευξη στον Μάρκο Φράγκο)

Στέρεο Νόβα - Στέρεο Νόβα
(Wipe Out -1991)

Έκ του μηδενός. οι Στέρεο Νόβα δημιουργούν την πιο όμορφη έκπληξη-πρόσκληση στα ακούσματά μας με μία σειρά ελαφρώς σχηματικών , αλλά πέρα για πέρα εμπνευσμένων αποσπασμάτων ενός ευαίσθητου ψυχισμού που ρουφάει σαν σφουγγάρι τα μυνήματα και τα διαδραματιζόμενα του περιβάλλοντος.Μέσα από ένα καλειδοσκοπικό πρίσμα. η κίτρινη και η γαλάζια πλευρά στοιχειοθετούν σε μικρά ground beat ηχοσύνολα την ατμόσφαιρα και τον κυκλοθυμισμό των διαθέσεων τους.Απο το υπέροχο '"Ζεον" μέχρι την ιδιόρυθμη ''Ντίσκο Αλμπάνα" κι από την ενατένιση του ''Αστραλον" μέχρι τα ''Ηλίθια Αστεία" ο κόσμος των Στέρεο Νόβα απλώνεται απέραντα ενδιαφέροντας και σε σημεία συγκλονιστικός (8)

(Ποπ & Ρόκ Νο177 - Ιούλιος 1993 - Κριτική Μάρκος Φράγκος)


Στέρεο Νόβα : Στέρεο Νόβα
Για την ιστορία οι Στέρεο Νόβα δημιούργησαν έναν καινοτόμο δίσκο στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας, ο οποίος ξέρει από τη μία να κρύβει τις αδυναμίες του και από την άλλη να μας τις φανερώνει και να ζει με/από αυτές. Δεν είναι τέλειος μουσικά, δεν μπορούσε να είναι τέλειο άλλωστε ένα τέτοιο πείραμα, είναι όμως σημαντικός και ανοίγει ένα ολόκληρο κεφάλαιο για την ελληνική ηλεκτρονική μουσική με τον καλύτερο τρόπο  


Στέρεο Νόβα -(1992,Wipe Out)
Η αποκάλυψη μιάς νέας εποχής , μιάς νέας κουλτούρας, μιάς νέας στιχουργικής αισθητικής.Το ντεμπούτο των Στέρεο Νόβα είναι αξεπέραστο γιατί χωνεύει (με μόνα εργαλεία ένα αρμόνιο κι ένα τετρακάναλο) το ελληνικό φιλτράρισμα των acid  αναθυμιάσεων με τίς νεοκυματικές εμμονές του Κωνσταντίνου Β., γιατί αφουγκράζεται την έκρηξη της αθηναικης clubland , γιατί ακούγεται συναισθηματκά επίκαιρο 17 χρόνια μετά.Και για 17 χρ'ονια απο τώρα..

(Soniκ No 45 - Μάρτιο 2009 - Συλλογικό αφιέρωμα στους Στέρεο Νόβα)







To 1992 στην Ελλάδα :


Το ειδικό δικαστήριο κρίνει αθώο τον Ανδρέα Παπανδρέου για όλες τις κατηγορίες,δεν συμβαίνει το ίδιο όμως με τον Δημήτρη Τσοβόλα στον οποίο αποδίδονται πολιτικές ευθύνες για την υπόθεση Κοσκωτά
Το Πα.Σο.Κ καταγγέλει την πώληση της ΑΓΕΤ Ηρακλής απο την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας.
Συμπληρώνονται 28 χρόνια απο την εμφάνιση του νέφους στον αθηναικο ουρανό.
η Βούλα Πατουλίδου, χρυσή Ολυμπιονίκης στα 100 μέτρα με εμπόδια στους ολυμπιακους Αγώνες της Βαρκελώνης.
Ρουκέτα της 17 Νοεμβρη κατά του υπουργού Ι.Παλαιοκρασσά, έχει για θύμα τον άτυχο περαστικό Θάνο Αξαρλιάν
(30 Χρόνια Απογεύματα στην Ερτ , Απο τις 4 στις 5 - Γιάννης Πετρίδης &; Κώστας Ζουγρής - Εκδόσεις Ανατολικός 2005)

(Καλύτερα) Αλμπουμς του 1992

N.M.E. :

1. Copper Blue - Sugar
2. Automatic For The People – R.E.M.
3. Lazer Guided Melodies - Spiritualized
4. It's A Shame About Ray - Lemonheads
5. Henry's Dream - Nick Cave And The Bad Seeds
6. Dry - P.J. Harvey
7. Dirty - Sonic Youth
8. Uf Orb - The Orb
9. Harvest Moon - Neil Young
10. Southern Harmony Etc... - The Black Crows

Rolling Stone : 

1. R.E.M. - Automatic For The People
2. Arrested Development - 3 Years, 5 Months And 2 Days In The Life Of...
3. Los Lobos - Kiko
4. Sonic Youth - Dirty
5. PJ Harvey - Dry

The Wire :

 1. Arrested Development - 3 Years, 5 Months & 2 Days in the Life of...
2. Don Byron - Tuskegee Experiment
3. Ornette Coleman/Howard Shore - Naked Lunch: Original Soundtrack
4. Disposable Heroes of Hiphoprisy - Hypocrisy Is The Greatest Luxury
5. Kronos Quartet - Pieces Of Africa
6. Madonna - Erotica
7. Sonic Youth - Dirty
8. Pavement - Slanted And Echanted
9. James Macmillan - The Confessions Of Isobel Gowdie
10. Beastie Boys - Check Your Head


John Peel's Festive Fifty 1992

1. Bang Bang Machine - Geek Love
2. PJ Harvey - Sheela-Na-Gig
3. Ministry - Jesus Built My Hotrod
4. Wedding Present - Come Play With Me
5. The Fall - Legend of Xanadu
6. The Fall - Free Range
7. Sonic Youth - Youth Against Fascism
8. Pavement - Trigger Cut
9. Babes in Toyland - Bruise Violets
10. Pavement - Here 

Στις σκοτεινές αίθουσες το 1992

Οι Ασυγχώρητοι
Το Παιγνίδι των Λυγμών
Άρωμα Γυναίκας
Ο Παίκτης
Οι Καλύτερες Προθέσεις
Επιστροφή στο Χάουαρντς Εντ
Γκραντ Κανυον
Κιου Ζου : Μια Γυναίκα Της Κίνας
Μπάυρον Η Μπαλάντα Ενός Δαιμονισμένου
 Παρακαλώ Γυναίκες Μη Κλαίτε

Comments

bill g. said…
Ευχαριστούμε γι' αυτό.
Antonis Oteron said…
Εγώ το διαβάζω ακόμα αυτο το post....