λογια λογια


στρατοπεδο ολη χωρα guantanamo πρωθυπουργο
φωναζουν τα σκυλια σου μα δεν τα χω τα οπλα εγω
-
πως νιωθεις που'γινες φαι για τη σκυλαδικη στιχουργικη μηχανη ?
-
στο σκοταδι μου
με φωναζεις
και σε θελω
δε κοιμαμαι
στο κρεβατι μου
με ξυπναω
δε με ξερω
-
numero uno αν ονειρευεσαι να γινεις παρ τον πουλο - και σταυρο και μισοφεγγαρο σε τρουλο
ενω εσυ σαν τον κουρο ποζαρεις στο φακο μ'ενα πουρο σαν τον κουλο δινεις το χερι μ ενα ψαρι
-
αλλοι μενουμε για παντα στην ακρια
κι αλλοι ζουνε στην τηλεοραση
μα ναι δυσκολο κι εγω κι εσυ
να μετραμε την αποσταση
-
παραξενα αεροσκαφη
πετανε πανω απ την πολη
τη νυχτα
στο τελευταιο σοκακι
μυριζει ο αερας λουλουδια απ της η.π.α.
γεμιζει το πνευμονι
δροσια θανατου
δεν κουβαλαω πιστολι μα εχω δει σε χερια μπατσου
καποιου
-
μπαινει και ξοδευει το δερμα
κοβει και χορευει σαν αιμα
κουνιεται και δουλευει με κερμα
δε θελει κανενα και νοιωθει θεα
-
ειτε μιλαμε για μουνια
ειτε μιλαμε για λεφτα
ειν' η δουλεια
που κανει παντα τη διαφορα
κι οσο πιο βρωμικη την κανεις
τσεπωνεις και πιο πολλα
-
εισαι σαν τη μαρθα καραγιαννη
το κορμι σου φονικο
-
μου φαινεται ολο και πιο δυσκολο
ξεμεινα μ'ενα κωλονεροπιστολο
μπαινω στην τραπεζα και περνω τα λεφτα
βιαστικα προχωρω στα τυφλα
για πες μου αγαπη μου τι κανω εδω
ολοι το παιρνουν σαν αρνητικο
το μονο που'θελα να φευγαμε μαζι
-
εσυ οδηγας
εγω ταξιδευω
ξερω τι κανω
ποιον κοροιδευω ?
σα ν'ανοιγω φτερα
κατω απο ρουχα βαρια
-
don't push me cause
i'm close to the edge
i'm tryin'not to lose my head
-
να μην τρελαθω
ειλικρινα περιμενεις ?
παραμιλητο
ειλικρινα επιμενεις...
-
σε πηρανε χαμπαρι εδω με την πρωτη
κανουν μπαμ οι ανθρωποι
''ειναι ξενος !
ο ξενος ο ξενος
-
τσιγγανοι ειναι στο φοντο
με μουσικη και με φιλια
κρατανε το σιγοντο
κι αν θες να γινεις παιζεις και 'ζα
στης σαλαμινας τα στενα
περναν'ολα τα φορτηγα
ραγισανε τα μαρμαρα
πεθυμησα το περαμα

Comments

Anonymous said…
Που μπορώ να βρω αυτό το κομμάτι? Από ποιους είναι? Το έχω ακούσει μερικές φορές στο radio και μου έχει σφηνώσει στο μυαλό!
Anonymous said…
Ουπς! Ξέρω από ποιους είναι. Το κομμάτι δεν ξέρω ποιο είναι!
Anonymous said…
einai to live apo tis rodes