piano magic @ thessaloniki



για την μαρια π.

Comments

Sadie said…
Gia mas pou imastan me grippi?
WinterAcademy said…
εγώ πάλι γιατί δεν πήγα? κι ήταν μόνο 20Ε ε? όχι ότι έχω ασχοληθεί με τους p.m. , θυμάμαι το άλμπουμ τους του 2005 [ή 2006] είχε ένα εκπληκτικό τραγούδι που δε θυμάμαι τώρα τον τίτλο.. ήταν και στην υδρόγειο που δεν τρελαίνομαι κιόλας, επίσης με ενοχλεί ΠΑΡΑ πολύ το φαινόμενο του πηγαίνω-στη-συναυλία-αλλά-προτιμώ-
να-μιλάω-και-να-γελάω-παρά-να-ακούω..
τι άλλη δικαιολογία να βρω για το πόσο απαράδεκτος είμαι? θ'αλλάξω και γω το όνομά μου σε mouxlawinter μου φαίνεται..
stereonova said…
kai go den eimai kanenas trellos fan ton piano magic..alla itan ontos kaloi..kai me ton sosto kosmo..

gia sas pou eisastan gripomeni agapiti sadie...to parapano post :-)..a nai kai perastika !
Anonymous said…
thank u! :)
τι ωραία που είναι όταν καταφέρνεις να γνωρίσεις ένα από τα πιο αγαπημένα σου συγκροτήματα και διαπιστώνεις ότι αξίζουν, και με το παραπάνω, την ξεχωριστή θέση που έχουν στην καρδιά σου...