δίλημμα



να ξενυχτησω ή οχι ?

Comments

astronautes said…
Euxaristoume gia tin episkepsi...
Se perimenoume kai stin epomeni "apostoli" mas !!

astronautes.
WinterAcademy said…
εγώ είμαι τυχερός, δεν έχω τέτοια διλήμματα. Ξυπνάω στις 5.40 για να πάω στη δουλειά, οπότε βλέπω [στο ιντερνετ εννοείται] τα τελευταία 2-3 βραβεία ζωντανά.. κρίμα που δεν τα είχε στο στοίχημα φέτος, μια φορά έπαιξα κι εγώ στη ζωή μου στοίχημα [πέρυσι] κι ήταν στα όσκαρ.
play/pause said…
elpizw na ksenixtises kai na eides ta oscar se kana internetiko review nwris to prwino pou epestrepses.ksenixti gia na vgei kaliteri tainia o 'pliroforiodotis' den noeitai..
Το άσχημο δεν είναι ότι "Ο πληροφοριοδότης" κέρδισε το Όσκαρ καλύτερης ταινίας, αλλά το γεγονός ότι "Τα γράμματα από το Ίβο Τζίμα" έφυγε (σχεδόν) με άδεια χέρια.