5..is the magic number ?

για τον αγγελο,τον fuzzy,τον polikarpo,την μενεξεδενια,τoν zeugolator,τoν h2o,ton sassaroli,τα παιδια σto seagazing....



1- Ο φίλος μιας φίλης έπιασε δουλειά σε γνωστό σούπερ μάρκετ (αυτό με το κίτρινο ανθρωπάκι) .Για 6 μέρες τον έβαλαν υπεύθυνο στο τμήμα των cds. Εκείνη τη βδομάδα αγόρασα πάνω από 120 δισκάκια σε εξευτελιστικές τιμές .Διάλεγα κάθε μέρα 10-12 cds, όλα νέες κυκλοφορίες, τα πήγαινα στο ταμείο και αυτός τα ‘’χτυπούσε’’ με τιμές προσφοράς .Από εδώ πήρα και το «τελσον», που μόλις είχε κυκλοφορήσει, μόνο 350 δρχ.

2 - Από πιτσιρικάς μου άρεζαν οι ταινίες τρόμου. Στο λύκειο μαζί με τον κολλητό μου ,τον Γιάννη τον Σ., δεν αφήναμε ταινία τρόμου που να μην δούμε στο σινεμά και στο βίντεο. Αξιολογούσαμε πάντα τις ταινίες με τον αν επιζούσαν ή όχι οι πρωταγωνιστές, από την πρωτοτυπία των φόνων και το πόσο αίμα έρεε στην διάρκεια. π.χ. το «Πνεύμα του κακού» ήταν μια μέτρια ταινία αφού παρά την ωραία ατμόσφαιρα και τις άφθονες στιγμές τρόμου το τέλος βρίσκει τους ήρωες όρθιους και ευτυχισμένους. Αντίθετα «οι 7 πύλες της κολάσεως» (η ταινία δεν βλέπετε..) αποτέλεσε θέμα έντονων και ενθουσιωδών συζητήσεων για πολλές ημέρες με τις γραφικές και αιματοβαμμένες σκηνές βίας.

3 - Στο λύκειο έβαλα υποψηφιότητα για το δεκαπενταμελές συμβούλιο. Ήξερα ότι δεν είχα καμία ελπίδα να εκλεγώ ,αφού δεν είχα κανένα προσόν (άθλιος μαθητής, αντικοινωνικός κτ.λ.) από αυτά που θα μου εξασφάλιζαν μια θέση στους 15. Παρόλα αυτά μπήκα στον προεκλογικό αγώνα και φυσικά υποσχέθηκα στους μελλοντικούς μου ψηφοφόρους, πέρα από τα γνωστά και τετριμμένα και την προβολή μιας ταινίας. για την ακρίβεια την προβολή μιας ταινίας πορνο. Δεν φαντάζομαι να αναρωτιέστε για το αποτέλεσμα της κάλπης ?

4- Ο Κ.ι.μ.μ., ο πρώτος ,χτυπήθηκε από αμάξι .Ο δεύτερος πέθανε από εγκεφαλικό. Η Μαντόνα το σκάσε μια νύχτα με βροχή και δεν ξαναγύρισε .Τον Σίμπα ,τον «χάσαμε» από λεϊσμανίαση. Το χειρότερο ήταν με τον Κρουγκερ. Τον πήγαμε στην Κτηνιατρική Σχολή του Α.Π.Θ. Εκεί μας είπαν ότι είχε καρκίνο των οστών και ότι έπρεπε να ακρωτηριαστεί το μπροστινό άκρο. Αποφασίσαμε με την μάνα μου να του κάνουμε ευθανασία. Τα κανονίσαμε όλα γρήγορα .Του δώσαμε ένα ηρεμιστικό, δεν τον έπιασε, του δώσαμε και δεύτερο. Τον χαϊδεύαμε συνεχώς και του λέγαμε να κάτσει να ξεκουραστεί Ύστερα από 30 λεπτά κοιμήθηκε.. Φωνάξαμε τον γιατρό. Μας είπε ότι δεν θα πάρει πολύ ώρα. Έβγαλε την ένεση. Την «κάρφωσε» στην καρδιά του. Ο Κρουγκερ τέντωσε τα ποδιά του, φάνηκε να το παλεύει, μερικές συσπάσεις και αυτό ήταν…

5 – Παρά τις ανέλπιδες προσπάθειες των γονιών μου δεν κατόρθωσα να σταδιοδρομήσω με επιτυχία στον χώρο του αθλητισμού (η αδελφή μου ήταν πρωταθλήτρια στην κολύμβηση).Τη μια μ’ έστελναν στο μπασκετ , την άλλη στο χαντμπολ μέχρι και στην ξιφασκία μ’ έγραψαν αλλά εγώ πάλι τίποτα…Τώρα βεβαία τι παιχνίδια παίζει η ζωή και τι ήταν αυτό που οδήγησε εμένα και τον φίλο μου τον Σάκη τον α. (άλλος πετυχημένος στα σπορ !), να παίξουμε προ-πο και μάλιστα να πιάσουμε 13αρι πριν 20 χρόνια είναι κάτι που δεν μπορώ να καταλάβω…anyway, με τα χρήματα που κερδίσαμε (από 150.000 δρχ. περίπου) πήρα το πρώτο μου στερεοφωνικό της προκοπής και μερικούς δίσκους.
γιου αρ νεξτ γκαις :
mouxlalouloudas
rainman
atermonos
apo tis 4 stis 5
chaca khan

Comments

ΤΟ 4....το χω ζησει και πονάει...πήγε στη μπριζολοχώρα μη στεναχωριέσαι