δεν υπαρχουν καλυτερα...ΙΙΙ

εδω και 2-3 χρονια εχω σταματησει να βγαζω τη λιστα με τα καλυτερα της χρονιας.για τυπικους, κυριως ραδιοφωνικους λογους παρουσιαζω εναν αριθμο δισκων,φετος 10,που απλα και μονο αποτελεσαν το σαουντρακ της καθημερινοτητας μου την χρονια αυτη.

αυτους που περνω μαζι μου


band of horses - everything all the time
(για τις αεναες κιθαρες του)


guillemots - through the window pane
(για την ποπ σπιρταδα του )


the veils - nux vomica
(για τα δυναμικα του ξεσπασματα )






hot chip - the warning
(γιατι μπορεις και να το χορεψεις)





thom yorke - the erase
(γιατι μου αρεσει ο τομ)



max richter - songs from before
(γιατι με ''ριχνει'' γλυκα)





bitcrush - in distance
(για το colder)




tim hecker - harmony in ultraviolet
(γιατι ''χανομαι'' μαζι του)




liars - drum's not dead
(για τον ''βρωμικο'' ήχο τους)



yeah yeah yeahs - show your bones
(γιατι μεγαλωσα με τετοιους ηχους)


Comments

Anonymous said…
Χρόνια πολλά φίλε Μιχάλη και εύχομαι η προσπάθεια που κάνεις,να έχεις υπο την εποπτεία σου ίσως τον πιο ενδιαφέρον ραδιοφωνικό σταθμό στην ελλάδα,να συνεχιστεί ...
Κατι λείπει αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ τί
akros endiaferousa lista...sinexise tin orea doulia...;-)
Merry Christmas
Anonymous said…
επιτέλους μια ωραία λίστα.
καλή χρονιά.
Ιδιαίτερα όμορφη τη βρήκα και εγώ!Η επιλογή του Tim Hecker με εξέπληξε ευχάριστα! To 2007 το Ρόδον Fm να μαγνητίσει την παγκόσμια καταξίωση και εσείς την ευτυχία!
Garth Vader said…
to cd tou thom yorke einai theiko!!!

to the eraser kai to black swan einai ta kalutera!

wraio blog!
an thes chekare kai to diko mou!