γιατί είναι σάββατο βράδυ..σάββατο βράδυ...


( η φαρφάλα υπήρχε στο 12'' που συνόδευε την βυνιλιακή έκδοση του βιταμίνα τεκ)


έχω σταματήσει να πηγαίνω στα καλοκαιρινά clubs.η μουσική είναι χάλια,το ίδιο και ο κόσμος.δεν υπάρχει fun παρα μόνο πόζες και κλεφτές ματιές,κινητά τηλέφωνα και αφρός μαλλιών.μου λείπει ο χορός.θα μου πείς τι να χορέψεις ? δεν ξέρω καν τους τίτλους ή τους ερμηνευτές αυτών των τραγουδίων.μου είναι αδύνατον να κουνήσω το πόδι μου στους ρυθμούς του νέου τραγουδιού των goin through. απο τη μιά κάθονται οι 30+ και τρώνε την ρόκα τους και απο την άλλη τα πιτσιρίκια με τα red bulls. το χειρότερο μου είναι να βλέπω αγόρια και κορίτσια να παραγγέλνουν ΕΝΑ ΠΟΤΗΡΙ ΚΡΑΣΙ...!!!! όχι άλλο κρασί της παρέας!!! παρακαλώ !!!.

τι μ'έπιασε και τα γράφω σήμερα αυτά,λές και δέν τα ξέρετε....



ΕΕΕΕΕεεεεεεε...ΟΧΙ...!!!! ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ ΚΑΙ Η ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΤΟΥ ΡΙΚΙ !!! ΓΑΜΩΤΟ ΣΕ ΤΙ ΧΩΡΑ ΖΟΥΜΕ.....!!!!!....φιλιά...καλό βράδυ...!!!

Comments

Anonymous said…
pou me piges tora......

s'eyxaristo gia tin farfala -den tin eixa akousei pote.

mipos sou lipei tipotis apo stereo nova? gia steile mail stin dieythinsi pou tha vreis sto blog mou -pote den xereis.