Ένα Νέο Ξεκίνημα.....

Καλησπέρα......19:40.....ξεκινάω χωρίς κανένα ιδιαίτερο λόγο αυτό το ηλεκτρονικό (?) ημερολόγιο σήμερα κυριακή 20 μαρτίου με μουσική υπόκρουση το cd των brazilian girls.....

Μας τα χάλασε σήμερα ο καιρός...(μόλις χθές καθόμασταν με τούς φίλους σε τραπεζάκια έξω,αφήνωντας τις ζεστές αχτίνες του ήλιου να ζεστάνουν και να φωτίσουν τα πρόσωπα μας)....καθισμένοι στο μπάρ,ξεφυλλίζαμε εφημερίδες πίνωντας ψιλομάπα καφέδες,χλιαρές συζητήσεις,ενα μιξαρισμένο δισκάκι εχει ξεχαστεί και "παίζει" ξανά και ξανά...κανένας δέν νοιάζεται γι'αυτο...
Πάμε για φαγητό...μεγάλη παρέα...η μαρία κανεί μούτρα....σημερα θέλω μεγάλη παρέα...υπάρχει κέφι...οι μπύρες πάνε και έρχονται,το φαγητό μέτριο αλλά γελάμε,φωνάζουμε,προσπαθούμε ν'αντισταθούμε στην μιζέρια της γκρίζας ημέρας...

Επιστρέφω σπίτι...έχω στα χέρια μου το νέο cd του David Sylvian το The Good Son Vs The Only Daughter μία σχεδόν remixed εκδοχή του Blemish που κυκλοφόρησε πριν απο 2 περίπου χρόνια...το ακούω....ο David μου αρέσει πολύ,είναι ενας εστέτ της μουσικής,παρά τα χρόνια του στον χώρο φαίνεται ν'αναζητεί πάντα το καινούργιο....www.davidsylvian.net.......όλοι οι μουσικοί που συμμετέχουν στον δίσκο προσεγγίζουν την δουλεία του david με πολύ αγάπη και σεβασμό......μην περιμένετε τίποτα το χορευτικό ή ανατρεπτικό.....οι εκτελέσεις ειναι πιστές στο αρχικό πνεύμα....ηρεμία,διαύγεια,ομορφία...........

Με πήρε ο Δημήτρης,είναι στο μαγαζί(λουλουδάδικο),λεω να πάω για ένα καφεδάκι και μετα να πάω να δώ το million dollar baby.....(έτσι μου έρχεται να πέσω στο κρεββάτι και να σηκωθώ αύριο).......

Comments

miliokas said…
εγώ δε θυμάμαι πότε σε βρήκα, ούτε τι χρονιά /ητανε
σε είχα βρει όμως μέσω του no camera, το blog του ΙΟΝ.
κι εγώ πλέον δεν το ανανεώνω τόσο συχνά όσο θα ήθελα αλλά, οκ...

miliokas aka skylos_mayros